Sıkça Sorulan Sorular

1-Sipariş verdiğim ürünler nasıl kargolanacak?

Bihter Sağlık Ürünleri olarak her zaman müşterilerimizin mahremiyetine önem veririz ve sipariş verdikleri ürünlerin kargolarını da buna göre hazırlarız.

Sipariş verdiğiniz ürünler 3 adımda paketlenmektedir. Bu adımlar şu şekildedir:

-Ürününüz ilk etapta hediye paketi ile paketlenir.

-Sonrasında kendi özel yaptırdığımız resim ve renk olmayan kutulara yerleştirilir.

-Son aşamada ise kargo poşetlerine konularak tamamen gizli bir şekilde sizde ulaştırılır.

Faturalarınız size teslim edilirken tamamen gizli bir şekilde teslim edilir. Üzerinde ürün ismi yazılmaz.

2-Sipariş verdiğimden farklı bir ürün gelir mi?

Sunduğumuz ürünler mahremiyeti olan ürünler olduğu için bazıları bunu fırsata çevirerek insanları dolandırmaya başlamıştır. Bu kişilerin ortaya çıkmasından sonra bizlere bu noktada çok fazla bu tarz sorular suluyor. Firmamız bu konuda gerekli olan bütün izinleri alarak hizmetlerini sunmaktadır.

3-Siparişim ne zaman elime ulaşır?

Siparişleriniz kargoya teslim edildiği tarihten itibaren bulunduğunuz bölgenin uzaklığına bağlı olarak 1 ile 3 iş günü arasında elinize ulaşacaktır.

4-Siparişimin adresime teslim edilmesini istemiyorum. Nasıl alabilirim?

Siparişinizin adresinize teslim edilmesini istemediğiniz takdirde size en yakın olan kargo şubesi üzerinden ürününüzü teslim alabilirsiniz. Sipariş detaylarınızda hangi kargo şubesinden teslim alabileceğinizi öğrenebilirsiniz.

5-Kredi kartı yöntemi ile ödeme yapmak istiyorum. Fakat ürün isimlerinin ve firmanın adının yazmasını istemiyorum. Bu mümkün mü?

Firmamız üzerinden yaptığınız alışverişleriniz sırasında kesinlikle ürün isimleri ve firma isimleri yazmamaktadır.

6-Kapıda ödeme işleminde kredi kartı geçerli mi?

Kapıda ödeme hizmetinde faydalanarak ödeme işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

7-Almak istediğim ürün stoklarda var mı?

Sitemizde stokta olmadığı belirtilen ürünlerin dışındaki bütün ürünler stoklarda yer almaktadır.

8-İç çamaşırı alacağım sırada bedeni nasıl seçerim?

İç çamaşırı alacağınız sırada bedenleri markalara göre özel olarak hazırlanmış olan “Bedenler” bölümümüzden görebilirsiniz.

9-Aldığım ürün hatalıysa veya çalışmıyorsa ne yapabilirim?

Sitemizde yer alan ürünlerin hepsi Ce belgesi olan ve kontrol edilmiş ürünlerdir. Ürünlerimizin hatalı veya bozuk çıkma ihtimalleri çok düşüktür. Çalışmayan bir ürün ile karşı karşıya kaldığınız zaman müşteri hizmetlerimize bu durumu bildirmelisiniz. Ürünü orijinal paketiyle anlaşmalı kurye üzerinden size belirtilen adrese göndermelisiniz.